Hoe plaats ik een bestelling in de online shop?

Vind je het artikel mooi? Heb je een kleur en maat gekozen? Klik daarna gewoon op "in het winkelwagentje". Nu verschijnt er een bevestiging. Als je je aankoop wilt afronden, klik dan op "Naar het winkelwagentje" - je winkelwagen verschijnt met de door jou geselecteerde artikelen. Je kunt nu nog een keer de hoeveelheid van het bestelde artikel wijzigen. Je kunt een artikel ook uit je winkelwagen verwijderen door op "Verwijderen" te klikken.

Je ziet ook de eenheidsprijs, de kortingen, het subtotaal, de verzendkosten en het totale bedrag inclusief BTW. Heb je een vouchercode? Hier in het winkelwagentje kun je de code invoeren. Klik dan op "Inwisselen", zodat het in werking treedt en het totale bedrag opnieuw wordt berekend.

Is alles correct? Klik dan op "Afrekenen" om verder te gaan. Voer hier je adres in en selecteer een betaalmethode. Ben je een bestaande klant? Log dan gewoon in - de adresgegevens zijn dan niet meer nodig. Op de bevestigingspagina kun je je bestelling nogmaals controleren en afronden door op de knop "Nu kopen" te klikken.

Is er een minimum- of maximumbedrag voor mijn bestelling?

We hebben geen minimale bestelwaarde, je kunt dus zonder problemen slechts één enkel artikel bestellen. Bij een bestelwaarde van minstens € 24 betaal je slechts € 1,99 voor de levering. Om veiligheidsredenen bedraagt de maximale bestelwaarde € 750 per bestelling.

Waar kan ik informatie vinden over mijn bestelling?

Als je je geregistreerd hebt voor de online shop, kun je inloggen op je klantaccount en je bestelgegevens bekijken via het menu-item "Bestellingen". Hier kun je de bestelgegevens en de status van de bestelling bekijken.

We sturen je ook een e-mail wanneer je bestelling is ontvangen en een andere zodra de zending ons magazijn verlaat (bevestiging van verzending).

Zonder registratie is een latere online toegang tot je bestelling niet mogelijk. Maar je wordt altijd op de hoogte gehouden via e-mail.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt je bestelling annuleren door gebruik te maken van je wettelijke herroepingsrecht. Hiervoor is het voldoende om ons een e-mail te sturen of, als de goederen al op weg zijn naar jou, ze meteen terug te sturen door de zending niet te accepteren. De wettelijke details van het herroepingsrecht zijn te vinden in onze AV in de sectie "Herroepingsrecht".
Waarom kon mijn bestelling niet worden afgeleverd?

Uw bestelling is door de verzenddienst naar ons teruggestuurd.

Mogelijke redenen hiervoor kunnen zijn:

  • naam niet gevonden op het opgegeven adres
  • persoonlijke postcode niet opgegeven bij bestelling
  • het packstation is opgeheven.

Bestel de gewenste artikelen opnieuw en controleer je adres.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, is mijn bestelling wel aangekomen?
De orderbevestiging is mogelijk direct in de spamfolder terechtgekomen. Stel in dat geval je spamfilter zo in dat onze e-mails niet langer als spam worden aangemerkt. Het is vaak handig om ons e-mailadres in je adresboek op te slaan. Als je ook in de spamfolder geen orderbevestiging hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice en wij kijken waar je bestelling zich op dit moment bevindt.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Om redenen van gegevensbescherming kunnen wij je bestelling na ontvangst niet meer wijzigen. Je hebt de mogelijkheid om het pakket bij afgifte te weigeren of het gratis naar ons terug te sturen met het bijgevoegde retourlabel. Na ontvangst van de retour wordt je aankoopbedrag via de door jou gebruikte betaalmethode teruggestort. 
Er ontbreekt een artikel in mijn bestelling, wordt dit later nog geleverd?
Het kan een keer gebeuren dat bijzonder populaire artikelen, kleurvarianten of maten al na korte tijd uitverkocht zijn. Op je factuur vind je onder het kopje "Tekort" informatie over welke artikelen niet meer leverbaar zijn. Als het artikel daar niet vermeld staat en ontbreekt, neem dan contact op met onze klantenservice onder vermelding van je bestelnummer en het artikelnummer van het ontbrekende artikel.
Welke betaalmethoden zijn er beschikbaar?

Betaal je aankoop veilig en gemakkelijk. Kies uit de volgende betalingsmethodes wat jouw voorkeur heeft:

  1. Creditcard
  2. Vooruitbetaling
  3. PayPal
Creditcard

Bij betalingen met creditcard kan het zijn dat je niet alleen je creditcardgegevens moet verstrekken, maar je daarnaast ook nog in een aparte stap wordt gevraagd je identiteit te bevestigen. Deze zogenaamde twee-factor-authenticatie is gebaseerd op een richtlijn van de Europese Unie (de zogenaamde PSD2-richtlijn) met als doel het betalingsverkeer veiliger te maken. De authenticatie volgt nadat je wordt doorgeleid naar een beveiligde website van de bank die je creditcard heeft verstrekt (3D-Secure bij MasterCard of Verified by Visa).

Even ter herinnering: in de eerste stap wordt de betaling bij je bank geautoriseerd. Door na de autorisatie op de knop 'Nu kopen' in onze winkel klikken, bevestig je de aankoop en kan deze worden afgesloten.

Vooruitbetaling

Bij vooruitbetaling maak je het factuurbedrag vooraf over, wij leveren na ontvangst van de betaling.

Kies voor vooruitbetaling als je niet wil of kan betalen via een van de andere online betaalmogelijkheden. Gelieve het bedrag binnen drie dagen na voltooiing van de bestelling over te maken op de in de bevestigingsmail vermelde rekening.

Vergeet niet het ordernummer en het klantnummer te vermelden. Je artikelen worden 3 dagen voor je gereserveerd - genoeg tijd om vooruit te betalen.

Paypal

Met PayPal betaal je snel, eenvoudig en veilig – met twee klikken in je PayPal-account.

PayPal is een internationale online betaaldienst waarmee je veilig en snel kan betalen in webshops. Je bank- of creditcardgegevens worden alleen bij PayPal opgeslagen. De betaling wordt afgeschreven van je aangegeven creditcard of van je rekening door middel van een automatische incasso. Je gebruikt je bank- of creditcardgegevens die zijn opgeslagen bij PayPal in plaats van dat je ze bij elke aankoop opnieuw invoert, het is dus heel wat sneller.

Wij ontvangen na betaling direct een bevestiging van PayPal en kunnen de bestelde artikelen snel naar je opsturen.

Hoe veilig is online betalen?
We hechten de hoogste waarde aan je veiligheid bij het doen van betalingen. Je gegevens worden natuurlijk alleen versleuteld verzonden, zodat derden ze niet kunnen lezen. Je creditcardbetaling wordt verwerkt door een speciaal voor de veiligheid gecertificeerde partner.
Welke verzendmethodes zijn er?

De bezorging vindt plaats via de PostNL. Met jouw e-mail met de verzendbevestiging sturen wij je een link mee, waarmee je gemakkelijk online altijd de status van jouw pakket kunt volgen.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De levering is met een prijs van € 1,99 bijzonder voordelig.

Alleen bij een bestelwaarde van minder dan € 24,– berekenen we € 3,95 verzendkosten (inclusief btw) ongeacht het aantal pakketten.

Maakt u bij meerdere bestelde producten maar voor een bepaald deel van de producten gebruik van uw wettelijke herroepingsrecht, dan bent u toch verplicht om bovenstaande kosten te voldoen, zoals ze zouden worden berekend als u alleen de resterende producten zou hebben gekocht.

Kunnen jullie mijn bestelling naar mijn kantoor of naar een andere locatie sturen?

Wij leveren binnen Nederland aan je huisadres (factuuradres) of aan een ander afleveradres (bijvoorbeeld je werkplek, hoteladres, adres van vrienden of kennissen). Voer tijdens het bestelproces gewoon een ander afleveradres in.

Zorg ervoor dat alles correct gespeld is en controleer nogmaals je informatie.

Leveren jullie ook in het buitenland?

Momenteel leveren wij alleen aan adressen binnen Nederland. Daarom wordt de overeenkomst in het Nederlands gesloten en krijg je alle documenten in de Nederlandse taal. Mocht je in het buitenland wonen, gebruik dan onze Shopfinder om een verkooppunt bij jou in de buurt te vinden.

Voor bestellingen naar België kunt u de onlineshop bezoeken via www.street-one.be

Wat gebeurt er als bepaalde producten niet beschikbaar zijn?

Normaal gesproken zijn alle artikelen die je in de online shop ziet ook op voorraad en dus beschikbaar. Maar niemand is perfect en dus kan het bijvoorbeeld gebeuren dat het laatste stuk in je bestelde maat en kleur helaas beschadigd of vies is. Dan willen we dit artikel natuurlijk niet leveren en ook niet in rekening brengen.

Wij informeren je hierover zowel per e-mail als, indien je meerdere artikelen had besteld, op de factuur van de geleverde goederen. Om organisatorische redenen zijn we in dit uiterst zeldzame geval niet in staat om de goederen te leveren. Je krijgt natuurlijk je geld meteen teruggestort als het aankoopbedrag al werd betaald.

Hoe lang duurt de levering?

Wij leveren binnen ca. 3-4 werkdagen na onze bestelbevestiging.

In uitzonderlijke gevallen, zoals bij promoties, kan de levertijd met enkele dagen worden vertraagd.

Hoe kan ik mijn pakket volgen?

et jouw e-mail met de verzendbevestiging sturen wij je een link mee, waarmee je gemakkelijk online altijd de status van jouw pakket kunt volgen. De link wordt meestal binnen 12 uur geactiveerd.

Track and trace

Wat gebeurt er als ik het pakket niet kan aannemen?

PostNL levert direct bij jou thuis of op een andere gedefinieerde locatie. Als je niet aanwezig bent, wordt je pakje na de eerste bezorgpoging op een PostNL afhaalpunt bij jou in de buurt bewaard. Hier kun je je zending vanaf de volgende werkdag binnen 7 dagen ophalen. Als er een e-mailadres is opgegeven, krijg je een e-mail zodra het pakket op het ophaalpunt is aangekomen. Met de PostNL app kun je extra opties selecteren, zoals bezorging in de avond of een andere bezorgdag.

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen?

Als je levering niet binnen vijf werkdagen is aangekomen of als je nog geen verzendbevestiging voor je bestelling hebt ontvangen, neem dan contact met ons op. Vergeet niet je ordernummer te vermelden.

Nadat je contact met ons opgenomen hebt, moet je het probleem ook nog in de Klarna-app, op de Klarna-website of bij de Klarna-klantenservice melden. Gebruik hiervoor de optie "Een probleem melden". Klarna pauzeert vervolgens je factuur. We zoeken dan samen met jou naar een oplossing en je wordt geïnformeerd over wat er verder gaat gebeuren.

Wat moet ik doen als een artikel beschadigd is of ontbreekt?

Als er een artikel ontbreekt in je bestelling, neem dan contact met ons op. Vergeet niet je klantnummer en/of ordernummer te vermelden.

Als een artikel beschadigd is, willen we je graag vragen om het terug te sturen. Neem contact op met ons serviceteam als je geen retourformulier hebt ontvangen.